Zákazníci jsou vždy velmi potěšeni, když mohou získat nějaký dárek zdarma. A že je na nich nějaká reklama? To většinu obdarovaných vůbec nezajímá, i když si uvědomují, kdo byl dárce. Není ani důvod, vždyť každá maličkost potěší, zvláště pokud se bude jednat o praktickou věc, která nalezne využití. Firmy tak mohou efektivním způsobem rozdávat reklamní předměty s potiskem. Tato strategie je osvědčená, jelikož to přivede nové zájemce a tak investice do těchto produktů má svůj efekt.
Na reklamní předměty se využívají různé techniky
- Potisk laserem vyniká rozhodně svojí elegancí a hodí se snad na každý materiál.
- Materiál, který nijak nesaje, jako sklo, vinyl a podobně tak může mít digitální UV tisk, který umožní více vyniknout barvám.
- Propisky jsou nejčastějšími reklamní předměty s potiskem, kde je většinou kontakt na firmu. Jsou tenké a v tomto případě se osvědčil tampónový tisk.
- Potisk se dá běžně vytvořit i na tkaninu, ale v tomto případě bude lepší volbou transferové provedení, případně sítotisk.
- Chcete mít pěkné diáře? Ani v tomto případě nezklame nápis, jen se provádí za pomoci horké lisovací raznice.
Existuje mnoho různých možností potisku a jen odborník zvolí ten ideální a odpovídající na správný povrch.